28. February 2023 | Digitaalne, Kavandamine, Õppimine
Iga MIHUSe number püüdleb terviklikkuse poole. Iga number on pühendatud ühele noortevaldkonna olulisele teemale ning selle avamisele mitmetahuliselt, mõtestatult ja sügavuti. Mitte ükski MIHUSe number ei ole seda püüdlust võtnud aga nii tõsiselt kui käesolev,...
28. February 2023 | Õppimine, Solidaarsus
Tervikliku noore teemalisest MIHUSe numbrist leiab põnevaid terviklikkuse definitsioone: „ … terviklikkus on midagi mida tuleb tunnetada, sest on asju mida silmaga ei ole näha … “ „Mu terviku suurust iseloomustab see, millest ja kellest ma hoolin.“ „ … jagatud...
28. February 2023 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
Niguliste muuseumi hiliskeskaegne teos „Surmatants“ pakub mitmekesiseid viise mõtestada keerulisi teemasid ja siduda neid kaasajaga. Kuna muuseumis käib haridusprogrammide raames arvukalt noori, siis on muuseum leidnud viise, kuidas keerulisest teemast rääkida,...
28. February 2023 | Kavandamine, Õppimine, Võrgustikutöö
2022. aasta sügisel tähistasime Eestis noorsootöö hariduse 30. ja Euroopa noorteprogrammide 25. aastapäeva rahvusvahelise seminariga „Becoming a Youth Worker“. Kolm kümnendit on andnud meile piisavalt kogemusi ja selja taga on pikk teekond, mille jooksul oleme Eestis...
28. February 2023 | Õppimine, Suhtlemine
Olen olnud tantsu, tantsimise, tantsuhuvitegevuse ja nüüd ka tantsuhuvihariduse sees väga pikalt. Olen selles protsessis kasvanud ning suunanud selles lapsi, noori ja täiskasvanuid. Ma ei ole aga kunagi mõtisklenud selle üle, milline mõju on tantsuhuviharidusel kogu...
28. February 2023 | Juhtimine, Kavandamine, Lood, Õppimine
Eestlased on tuntud oma töökuse ja enesepiitsutamise poolest, mis on loonud meile maailmas usaldusväärse kuvandi ning nüginud riikide edetabelites ettepoole. Samal ajal süveneb mure noorte pärast. Uue generatsiooni vaimne tervis on hapram kui eelnevatel põlvkondadel....