28. veebruar 2023 | Digitaalne, Kavandamine, Õppimine
Iga MIHUSe number püüdleb terviklikkuse poole. Iga number on pühendatud ühele noortevaldkonna olulisele teemale ning selle avamisele mitmetahuliselt, mõtestatult ja sügavuti. Mitte ükski MIHUSe number ei ole seda püüdlust võtnud aga nii tõsiselt kui käesolev,...
28. veebruar 2023 | Kavandamine, Lood, Suhtlemine
Selle intervjuu tutvustuseks sobib kõige paremini mõtisklus teemal, mis on nooruslikkus. On üks mees, keda kutsuvad seiklused – olgu tegu spontaanse autosõiduga Eestimaa avastamata nurkadesse või trosslaskumisega Taimaa džunglite kohal –, kes armastab jagada nalja ja...
28. veebruar 2023 | Inimõigused, Juhtimine, Kavandamine
Paljude noorte elus on keskkonnahoid üks peamiseid eesmärke ja suurimaid murekohti. Praeguses keskkonnakriisis ootavad teismelised täiskasvanutelt vastutuse võtmist. Üksikisikute vastutuse üle arutletakse sellel teemal pidevalt, kuid valdkonnaülene vastutus paistab...
28. veebruar 2023 | Kavandamine, Meeskonnatöö, Solidaarsus
16aastane Märt õpib ühes tavalises gümnaasiumis. Teda kasvatab ema. Isast ei tea poiss midagi. Kunagi oli tal ka vanem õde, keda enam ei ole. Minevikus juhtunu tõttu on Märdi perekond olnud kohaliku omavalitsuse vaateväljas, samuti on poissi toetanud erinevad...
28. veebruar 2023 | Kavandamine, Õppimine, Võrgustikutöö
2022. aasta sügisel tähistasime Eestis noorsootöö hariduse 30. ja Euroopa noorteprogrammide 25. aastapäeva rahvusvahelise seminariga „Becoming a Youth Worker“. Kolm kümnendit on andnud meile piisavalt kogemusi ja selja taga on pikk teekond, mille jooksul oleme Eestis...
28. veebruar 2023 | Kavandamine, Meeskonnatöö, Suhtlemine
Küsimusele „Kelleks sa saada tahad?“ oli minul lapsena kaks konkureerivat vastust: õpetajaks või kauboiks. Kui päris aus olla, siis oli viimane valik nendest märksa atraktiivsem, samas kui küsijad noogutasid esimese puhul rahulolevalt kaasa ning rohkem polnud vaja...