21. September 2021 | Digitaalne, Kavandamine, Õppimine
Ma sünnin siia maailma. Mu esimene kogemus sotsiaalsetest süsteemidest on perekond ja kodu. Need on minu jaoks valmis, ma sünnin nende liikmeks, mul ei ole vaja neid ise aktiivselt ehitada ega nende kujundamises osaleda. Kui saan vanemaks, siis tekib mulle võib-olla...
31. December 2020 | Kavandamine, Õppimine
15-aastane Philo T. Farnsworth visandas keemiatunnis vaakumtoru, mis tõotas revolutsiooni teleritööstuses. Aasta oli 1921 ning Farnsworthi visioon jäi mõistetamatuks nii tema klassikaaslastele kui õpetajale. 1938. aastal esitles Farnsworth maailma esimest elektrilist...
31. December 2020 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
Inimese vaimse tervise saladus peitub esmajoones positiivsetes suhetes ja vahetus lähedusetundes, nagu teadusuuringud ikka ja jälle näitavad ning ka talupojatarkus kinnitab. Vaadates lapsi ja noori, siis hoolimine ning inimlik vastastikkus paistavad neis...
31. December 2020 | Kavandamine, Õppimine, Solidaarsus
17. novembril toimus MIHUSe veebiarutelu Kuidas jääda maailmast hooliva noorena ellu keskkonnakriisis? Arutelus osalesid noor keskkonnaaktivist Henri Holtsmeier, noorsootöötaja Kirsika Mühlberg, teadur ja Keskkonnaministeeriumi keskkonnateadlikkuse nõunik Liisa...
31. December 2020 | Õppimine, Suhtlemine
„Ajutorm: teismelise aju jõud ja siht“ on raamat, mis viib avastama aju kõige murrangulisemat arenguperioodi ehk teismelise ajus toimuvaid muutuseid ning nende muutuste ilminguid. Miks käituvad teismelised just nii, nagu nad käituvad? Kuidas saame noorsootöötajate ja...
31. December 2020 | Kavandamine, Õppimine, Võrgustikutöö
Innovaatiline/innovatiivne inimene on uuendustega seotud, uuendust taotlev või toetav ning innovatsioon tähendab mingi teadusliku või tehnilise avastuse, leiutise või muu saavutuse uuenduslikku rakendamist. Ehk kui usume ja soovime, et ühiskonda arendavad ja viivad...