9. november 2023 | Hindamine, Inimõigused, Meeskonnatöö
2017. aastal istusin oma kontoris Kirde-Nigeerias, kui mulle helistas vihane projekti abisaaja – üks meessoost vabatahtlik oli käinud tema kodus, et tema kadunud lapse juhtumit edasi uurida. „Miks tuleb minu naise juurde meesterahvas? Mis tegevus see teil selline on,...
9. november 2023 | Hindamine, Õppimine, Suhtlemine
Avaldame alljärgnevalt noorte vabatahtlike motivatsioonide teemalise peatüki Euroopa kodanikuaktiivsuse raamistike kaardistamise uuringust. Euroopa kodanikuaktiivsuse raamistike kaardistamise uuring ja nende seosed noorte vabatahtliku tegevusega See uuring on...
9. november 2023 | Hindamine, Juhtimine, Õppimine
Iiri ülikoolid ja institutsioonid tunnistavad üha enam seda, kui tähtis on õpetada inimestele majanduse seisukohast olulisi oskusi ning anda lõpetajatele mitmekülgsed praktilised ja eluks vajalikud oskused, mida pärast lõpetamist kasutada. Selle protsessi tähtsad...
9. november 2023 | Hindamine, Meeskonnatöö, Õppimine
Oleme harjunud eristama noortevaldkonda näiteks üldhariduskoolis toimuvast õppest muu hulgas selle poolest, et noorsootöös ja huvihariduses tegutsevad noored vabatahtlikult, kuid formaalhariduses peab osalema koolikohustuse tõttu. Noorsootöös osalemisest võib saada...
6. oktoober 2022 | Hindamine, Juhtimine, Kavandamine, Meeskonnatöö
26. septembril 2022. aastal korraldas MIHUSe ettepanekul MTÜ Ökotark Valdeku noortekeskuses seminari, milles uuriti töötajate ja külastajate käest, kuidas muuta keskust keskkonnahoidlikumaks. Katrin Jõgisaar jagas osalejatega mõtet, et kuigi riiklikul või suurfirmade...
6. oktoober 2022 | Hindamine, Kavandamine, Õppimine
See artikkel on sündinud järelkajana projektile „Noortelt noortele – kliima- ja keskkonnateadlikkuse suurendamine formaal- ja mitteformaalõppe toel“, mis viidi ellu möödunud õppeaastal (sügisest 2021 kevadeni 2022). Pea kümme aastat tagasi oli rohepesu uus kuum teema....