31. detsember 2020 | Õppimine, Suhtlemine
„Ajutorm: teismelise aju jõud ja siht“ on raamat, mis viib avastama aju kõige murrangulisemat arenguperioodi ehk teismelise ajus toimuvaid muutuseid ning nende muutuste ilminguid. Miks käituvad teismelised just nii, nagu nad käituvad? Kuidas saame noorsootöötajate ja...
31. detsember 2020 | Kavandamine, Õppimine, Suhtlemine
Sisendi kogumine on justkui vundamendi ladumine. Et ehitis püsiks pikalt ja saaks tugev, peab olema vundament kvaliteetne ja terviklik. Et noored saaksid olla kaasatud kvaliteetsesse ja terviklikku noorsootöösse, peab noorsootöö sisu neid kõnetama, olema nende nägu ja...
31. detsember 2020 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
Põlvkondadevahelisel suhtlusel – kõikides vormides – on alati meie arenevas ühiskonnas oluline roll olnud. Enamasti nähakse põlvkondadevahelise suhtlusena vanavanemate külastamist, kuid selles peitub palju enamat, kui lihtsalt külastused. Kuna paljudel eakatel kujuneb...
31. detsember 2020 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
Noortevaldkonna töötajatele õpetavad noored iga päev midagi uut. Kui palju me sellest teadvustame? Olen ise noorte heaks tegutsenud nüüdseks seitse aastat, sellest kaks aastat töötanud noortekeskuses, olles noortega igapäevases kontaktis. Arvasin varem, et olen end...
17. september 2020 | Digitaalne, Suhtlemine
Käesolev MIHUSe septembrinumber on pühendatud noorsootööle Covid-19 kriisis. Kui maikuus vaatasime keskkonnakriisist otsa Covid-19 pandeemiale ja tõdesime, et viimane võib olla osa esimese laiaulatuslikust haardest, siis nüüd pöörame pilgud tagasi kevadesse ja uurime,...
17. september 2020 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
„Neil on ilmselgelt midagi plaanis,“ leidis T. „Kuid inimesi tuleb uskuda isegi siis, kui nad peaaegu päris kindlasti valetavad. Ma pean andma neile võimaluse…“ (Viktor Pelevin „T“) Usaldamine on iga edasiviiva suhte alus. Selle eelduseks omakorda on, et usuksime iga...