16. detsember 2021 | Lood, Õppimine, Suhtlemine, Võrgustikutöö
Maria Žuravljova on noorsootöö õppekava pikaajaline eestvedaja, Eesti kõige pikema töökogemusega noorsootöö õppekava arendaja, kes on õppekava arendamise juures aastast 2007. TÜ Narva kolledži kutseala kogukonna eestvedaja. Süsteemset lähenemist üliõpilaste toetamisse...
16. detsember 2021 | Kavandamine, Õppimine, Võrgustikutöö
Kogukond on selline kummaline mõiste, mille puhul justkui tunnetatakse, millega on tegu, ent mida sügavamale kaevama hakata, seda enam jääb mulje, et see tähendab samal ajal justkui kõike ja mitte midagi. Kindlasti on kogukonna mõiste ja tähendus ajas muutunud –...
16. detsember 2021 | Digitaalne, Kavandamine, Õppimine
Tulevik on otsapidi alati juba praegu kohal. Tänasest päevast vaadates võime aga näha mitte ainult üht, vaid mitut tulevikku, mis kõik on rohkemal või vähemal määral tõenäolised, mõni eelistatum kui teine. On ka neid võimalikke tulevikke, mida vähemalt paljud meist...
16. detsember 2021 | Õppimine, Solidaarsus, Suhtlemine
Loodusteadusliku mõtteviisi arendamine ja enda mõtestamine looduskeskkonna ühe osana on tihedalt seotud loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamisega, mis on loodusainete õpetamise eesmärk nii Eestis kui ka mujal maailmas. Kuigi loodusteaduslikust kirjaoskusest...
21. september 2021 | Digitaalne, Kavandamine, Õppimine
Ma sünnin siia maailma. Mu esimene kogemus sotsiaalsetest süsteemidest on perekond ja kodu. Need on minu jaoks valmis, ma sünnin nende liikmeks, mul ei ole vaja neid ise aktiivselt ehitada ega nende kujundamises osaleda. Kui saan vanemaks, siis tekib mulle võib-olla...
31. detsember 2020 | Kavandamine, Õppimine
15-aastane Philo T. Farnsworth visandas keemiatunnis vaakumtoru, mis tõotas revolutsiooni teleritööstuses. Aasta oli 1921 ning Farnsworthi visioon jäi mõistetamatuks nii tema klassikaaslastele kui õpetajale. 1938. aastal esitles Farnsworth maailma esimest elektrilist...